Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?

Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?
Kapalı teknik mi açık teknik mi olacaksın? Kapalı teknik açık tekniğe göre daha çabuk iyileşir. Doktorun durumuna göre değişecektir tabi ama 15 gün sonunda sorunsuz şekilde hayatına devam edebilmen lazım.