vbx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ay yatarsın benden söylemesi, sağlık için olmuyorsan hiç olma.
Hocam sizde abartmayın ne 3 ayı ya. Sağlık için olmasa asla olmazdım.