Ben 2,5 hafta tamponla yatıp kalkmıştım.
Burundan nefes almayı unutmuştum, doktor aradı gel çıkartalım diye.
Sende doktoruna uymalısın dostum, kafana göre iş yapma derim. Okula burnun sarılı git kim ne diyecek sana?