T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2,5 hafta tamponla yatıp kalkmıştım.
Burundan nefes almayı unutmuştum, doktor aradı gel çıkartalım diye.
Sende doktoruna uymalısın dostum, kafana göre iş yapma derim. Okula burnun sarılı git kim ne diyecek sana?
Yok sorun değil artık. O kadar kötü değil şişlikler hafif indi. Zaten eskiden çok kötü bir görüntüsü vardı ama ben rahatsız değildim. Bana laf atanlara cevabımı bir şekilde verirdim sorun yok. Fazla dalga geçende yok zaten hatta ciddi olarak hiç karşılaşmadım diyecek kadar az.

Tek sorunum burun etrafında kan kurumuştu zorlukla temizledim. Ama burun içine doğru (çok iç değil sadece içine dahil olan yerler). Oraları temizleyemedim. Oksijenli su falan mı laızm. :'(