Ben de bugün doktara gittim. Burun eğriliği var dedi nefes almada ve horlama gibi bir sıkıntı yoksa okadar da gerek yok dedi. Ama yas ilerledikçe sıkıntı çekebilirsin dedi. Karar veremedim ben de. Bu iç mi dış mı oluyor ameliyat?