performansodev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burun Ameliyatı Olan Var Mı ?
41
●2.608
- 01-09-2014, 17:42:10Yok sorun değil artık. O kadar kötü değil şişlikler hafif indi. Zaten eskiden çok kötü bir görüntüsü vardı ama ben rahatsız değildim. Bana laf atanlara cevabımı bir şekilde verirdim sorun yok.T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla dalga geçende yok zaten hatta ciddi olarak hiç karşılaşmadım diyecek kadar az.
Tek sorunum burun etrafında kan kurumuştu zorlukla temizledim. Ama burun içine doğru (çok iç değil sadece içine dahil olan yerler). Oraları temizleyemedim. Oksijenli su falan mı laızm. :'( - 01-09-2014, 18:04:21Ameliyat olacak arkadaşlar mutlaka doktorunuz heykeltraş çalışmalarını kokteyl edin. Konu estetik olduğu için çoğu uzman doktor heykeltraşlıkla uğraşır. Şimdi bir doktor vardı çok iyi ama adını bulamadım, bulursam yazarım.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 01-09-2014, 18:43:19Doktorumun geçmiş çalışmalarına baktım. Çok başarılı geçti ameliyat kanama çok olmadı. Ağrım sadece gözlerimde oldu oradan baskı yaptı şişlikler.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İç mi dış mı derken ? Hocam burun eğriliği tek yapılacaksa benim olduğumdan daha basıt çünkü burun kemeriniz küçültülmeyecek. Bu yüzden zor değil. Zaten bende o kadar zorlanmadım.batu78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla dalga geçende yok zaten hatta ciddi olarak hiç karşılaşmadım diyecek kadar az.