• 18-07-2014, 23:09:31
    #37
    İkisini de hiç kullanmadım ama ikisini de yeğenlerime almak için ciddi manada inceledim. İkisi arasında kesinlikle T50. Çünkü LTE var, HD kamera var. Güncelleme olmasa ne olacak, bir telefonu kaç sene kullanacaksınız, 5 sene mi? Ha tabii şu var, yurtdışı sıfır Discovery 499 liraya satıyordu geçende rubyy07. O para için Discovery alınır.
  • 19-07-2014, 02:48:48
    #38
    Toprağım gm discovery fiyatına göre iyi bence tercihini ondan yana yap pişman olmasın

    T50 bakmadım ama Türkcell verdiği cihazdan pek hayır göreni görmedim
  • 19-07-2014, 03:26:53
    #39
    Kurumsal Üye
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl oluyo araştırdım bulamadım = ile ilgili
    Discovery kullanan birisine = yazıp gönderebilirmisiniz sms olarak ?

    Kapanıyor telefon.
  • 19-07-2014, 03:28:00
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discovery kullanan birisine = yazıp gönderebilirmisiniz sms olarak ?

    Kapanıyor telefon.
    Belki kapatmaya programlanmistir .d

    GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-07-2014, 03:32:01
    #41
    Kurumsal Üye
    diancecht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki kapatmaya programlanmistir .d

    GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    İsteyenin istediği zaman kapatabileceği şekilde programlamış olamazlar herhalde.
  • 19-07-2014, 03:33:48
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Dostum abimde var denedim kapanmadi sknti seninkinde galiba

    GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 19-07-2014, 12:53:43
    #43
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyenin istediği zaman kapatabileceği şekilde programlamış olamazlar herhalde.

    Ayarlardan yapılıyordur muhtemelen. Arkadaşımın nokiasında bi telefon numarası belirliyordun, o numara mesaj atınca kapanıyordu telefon. Güvenlik için. Bunda da farklı sembol ayarlanıyordur.
  • 19-07-2014, 19:31:30
    #44
    Kurumsal Üye
    http://www.aksata.com/02-07-2014-med...ununun-cozumu/

    Çözümü bulunmuş sıkıntı yaşayan olursa.
  • 26-07-2014, 19:58:04
    #45
    Şöyle bir kıyaslayalım şunu söyleyeyim ben büyük ihtimal t50 alacağım.

    T50 nin dez avantajları;
    1.Güncelleme alır mı bilgi yok.
    2.Batarya değişmiyor
    3.Zte kendi de telefonu satmaz ise stock rom sıkıntısı olacak

    Discovery dez avantajları
    1.Güncelleme kitkattan sonra alırmı aynı t50 de ki gibi kimse emin değil
    2.Soket sorunu gibi kronik sorunları var
    3.Yine tr de satılan bir cihaz çin sürümü var satılan ama onun stock romları uyar mı bilinmez

    T50 nin Discovery e fark atan özellikleri;
    Ön ve arka kamerası
    4G desteği
    Ekran boyutu
    Ekran kalitesi
    Pil gücü
    En önemlisi dolby bunu küçümsemeyin arkadaşlar iade ettiğim laptopum da bu özelliği kullandım film izlerken sinemada gibi hissediyorsunuz kendinizi.

    Discovery nin T50 ye fark atan özellikleri;
    Hafıza genişletme micro sd desteği
    Adobe Flash bunu t50 ye belki yükleyebilirsiniz sonradan ama o kadar da önemli değil hiç olmadı flash destekli tarayıcılar var
    Corning Gorilla Glass 2
    incelik
    hafiflik
    pixel yoğunluğu

    bence 4g olayı ve kamera kalitesi t50 yi yüceltiyor tek önemli sorunu batarya olayı oda sanırım servis tarafından değiştirilebiliyor stock rom a belki pek gerek kalmaz kitkat başarılı bir sürüm.