İsteyenin istediği zaman kapatabileceği şekilde programlamış olamazlar herhalde.
Ayarlardan yapılıyordur muhtemelen. Arkadaşımın nokiasında bi telefon numarası belirliyordun, o numara mesaj atınca kapanıyordu telefon. Güvenlik için. Bunda da farklı sembol ayarlanıyordur.