İkisini de hiç kullanmadım ama ikisini de yeğenlerime almak için ciddi manada inceledim. İkisi arasında kesinlikle T50. Çünkü LTE var, HD kamera var. Güncelleme olmasa ne olacak, bir telefonu kaç sene kullanacaksınız, 5 sene mi? Ha tabii şu var, yurtdışı sıfır Discovery 499 liraya satıyordu geçende rubyy07. O para için Discovery alınır.