Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discovery kullanan birisine = yazıp gönderebilirmisiniz sms olarak ?

Kapanıyor telefon.
Belki kapatmaya programlanmistir .d

GT-S7562 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi