• 17-07-2014, 16:29:35
    #19
    Şuan bende GM Discovery 16 GB var. Ürün akıcı, güzel ama F/P açısından T50 daha iyi gibi duruyor. Son kullanıcı yorumları gelsin, ona göre kararınızı verin bence.

    Not : Özelliklerine baktım. SD kart desteklemiyor, 2300 mah pil var, 1.3 ghz saat hızında işlemci var. Ancak sırf çift taşıyıcılı 4G ile 130 mbit down hızı gördüğü için bile alınabilir.
  • 17-07-2014, 18:05:51
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    T50 tabiki, kusursuz performanslı, harika kamerası, 4G desteklemesi ve daha fazlası, görünüşü bile harika bence, geçen gün aldık gayet memnunuz
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan bende GM Discovery 16 GB var. Ürün akıcı, güzel ama F/P açısından T50 daha iyi gibi duruyor. Son kullanıcı yorumları gelsin, ona göre kararınızı verin bence.

    Not : Özelliklerine baktım. SD kart desteklemiyor, 2300 mah pil var, 1.3 ghz saat hızında işlemci var. Ancak sırf çift taşıyıcılı 4G ile 130 mbit down hızı gördüğü için bile alınabilir.
    Çok teşekkür ederim ilginiz ve yorumlarınız için.
  • 18-07-2014, 00:39:15
    #21
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncelleme konusunda sıkıntı olmayacağını bilsem dakika düşünmem almak için.



    Discovery güzel telefon evet, ama bir kaç sorunu var diyorlar birde T50 çok çekici.



    İşte anlatmak istediğim bu. Her açıdan T50 oldukça çekici. Baktığında fark yaratıyor.



    Bütçem olsa iPhone alırım zaten.
    Nexus 4'e baktım da 900-1000 lira o civarlarda. Benim bütçem taş çatlasın 800.
    i4 al i4s Yada ama onları istemezsen GMD
  • 18-07-2014, 00:43:30
    #22
    İçerisinde saçma sapan menüleri vardı turkcell maxiplus 5 in.Bundada öyleyse eğer hiç almayın.O menüleri gördükçe soğuyorsunuz telefondan.Maxiplus 5'in dokunmatikte öyle pek iyi değildi.Bence iyi araştırın öyle alın.
  • 18-07-2014, 00:44:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    En iyisi iPhone.
  • 18-07-2014, 00:46:04
    #24
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güncelleme problemi olmasa şuan çıkıp alırdım

    bende 3 farklı telefon arasında kaldım
    gm - lg g2 mini - t50

    t50 hakkında biraz kullanıcı yorumları olsa yada bi kaç ay önce çıkmış olsa güzel herşey ama teknik olarak problem olmayacağına kimse bilemez herşeyden öte t50 güncelleme yapmıyo ve gömülüü uygulamaları var...
    G2 mini alacağınıza g3 mini alın.Yakında çıkar.G2 ile g2 mini arasında da öyle fazla bir fiyat farkı yok.G2 kullanıyorum memnunum açıkçası.Samsung'dan daha kaliteli lg (Şahsi fikrim)
  • 18-07-2014, 00:57:51
    #25
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    G2 mini alacağınıza g3 mini alın.Yakında çıkar.G2 ile g2 mini arasında da öyle fazla bir fiyat farkı yok.G2 kullanıyorum memnunum açıkçası.Samsung'dan daha kaliteli lg (Şahsi fikrim)
    LG G3 Beat yani mini bugun tanitildi.

    Mobil cihazimdan gonderildi.
  • 18-07-2014, 01:00:24
    #26
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG G3 Beat yani mini bugun tanitildi.

    Mobil cihazimdan gonderildi.
    Evet baktım az önce Tanıtımdan önce Çinliler yine sahtesini çıkarmış Kısa zamanda Türkiye'ye gelir.
  • 18-07-2014, 01:18:46
    #27
    Kullanmadım fakat T50 iyi diyorlar.