T50 tabiki, kusursuz performanslı, harika kamerası, 4G desteklemesi ve daha fazlası, görünüşü bile harika bence, geçen gün aldık gayet memnunuz
Şuan bende GM Discovery 16 GB var. Ürün akıcı, güzel ama F/P açısından T50 daha iyi gibi duruyor. Son kullanıcı yorumları gelsin, ona göre kararınızı verin bence.
Not : Özelliklerine baktım. SD kart desteklemiyor, 2300 mah pil var, 1.3 ghz saat hızında işlemci var. Ancak sırf çift taşıyıcılı 4G ile 130 mbit down hızı gördüğü için bile alınabilir.
Çok teşekkür ederim ilginiz ve yorumlarınız için.