Şuan bende GM Discovery 16 GB var. Ürün akıcı, güzel ama F/P açısından T50 daha iyi gibi duruyor. Son kullanıcı yorumları gelsin, ona göre kararınızı verin bence.
Not : Özelliklerine baktım. SD kart desteklemiyor, 2300 mah pil var, 1.3 ghz saat hızında işlemci var. Ancak sırf çift taşıyıcılı 4G ile 130 mbit down hızı gördüğü için bile alınabilir.