CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güncelleme problemi olmasa şuan çıkıp alırdım

bende 3 farklı telefon arasında kaldım
gm - lg g2 mini - t50

t50 hakkında biraz kullanıcı yorumları olsa yada bi kaç ay önce çıkmış olsa güzel herşey ama teknik olarak problem olmayacağına kimse bilemez herşeyden öte t50 güncelleme yapmıyo ve gömülüü uygulamaları var...
G2 mini alacağınıza g3 mini alın.Yakında çıkar.G2 ile g2 mini arasında da öyle fazla bir fiyat farkı yok.G2 kullanıyorum memnunum açıkçası.Samsung'dan daha kaliteli lg (Şahsi fikrim)