• 12-06-2014, 00:35:54
    #1
    arkadaşlar merhaba bazılarınız hatırlar BurKy nickli karektersiz tarafından bir çok arkadaş dolandırıldı herneyse şimdi aklıma geldi ben bu şahıs hakkında 20-25 ocak tam hatırlamıyorum o tarihler arası adliyeye gidip gerekli evraklar ile suç duyurusunda bulundum savcı odasında ifademide aldı 5 ay falan geçti hiç ses seda yok türkiye.gov.tr ye bakıyorum hakkınızda açılmış yada müdail olduğunuz dava yok diyor benim şikayetimi değerlendirmeye almadımı acaba savcı ?
  • 12-06-2014, 00:36:54
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Cinayetlerden sıra gelirse sizin dosyaya inşallah işlem başlatır savcı.
  • 12-06-2014, 00:39:02
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinayetlerden sıra gelirse sizin dosyaya inşallah işlem başlatır savcı.
    şikayetimin iptal olma , değerlendirilmeme vs gibi bir durum olmaz demi eninde sonunda mahkeme olucak ?
  • 12-06-2014, 00:42:57
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayetimin iptal olma , değerlendirilmeme vs gibi bir durum olmaz demi eninde sonunda mahkeme olucak ?
    Burky olayının ne olduğu belli, suç duyurusunun düşme gibi bir şansı yok illaki işleme girecektir ama şöyle birşeyde olabilir sizin olayınıza bakan savcı değişmişse yeni savcı eski dosyaları ağırdan alabilir veya sallayabilir. En sağlıklısı savcılığa gidip dosya numarasıyla durumu kontrol ettirmek.
  • 12-06-2014, 00:45:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dosya illa işleme girer ve mahkeme olur diye bir şey yok, savcı takipsizlik kararı da verebilir.
  • 12-06-2014, 00:45:53
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burky olayının ne olduğu belli, suç duyurusunun düşme gibi bir şansı yok illaki işleme girecektir ama şöyle birşeyde olabilir sizin olayınıza bakan savcı değişmişse yeni savcı eski dosyaları ağırdan alabilir veya sallayabilir. En sağlıklısı savcılığa gidip dosya numarasıyla durumu kontrol ettirmek.
    bana kimse dosya numarası vermedi ben adliyeye gittim polis memurlerı dilekçe örneği verdi onu doldurdum delilleri ekledim götürdü savcıya verdi sonra bekledim 20 dk falan savcı odasına çağırdı ifademi aldı yanındaki bayan yazdı çizdi sonra imzalattılar bana tamam gidebilirsin dediler çıktım gittim kimse dosya numarası falan vermedi yani
  • 12-06-2014, 00:49:23
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana kimse dosya numarası vermedi ben adliyeye gittim polis memurlerı dilekçe örneği verdi onu doldurdum delilleri ekledim götürdü savcıya verdi sonra bekledim 20 dk falan savcı odasına çağırdı ifademi aldı yanındaki bayan yazdı çizdi sonra imzalattılar bana tamam gidebilirsin dediler çıktım gittim kimse dosya numarası falan vermedi yani
    Savcılığa git, savcılık kalemine ismini ve dilekçe tarihini söyleyip işlemin durumunu öğrenebilirsin. Dosya numarası şart değil, normalde savcı ifadeni aldıktan sonra savcı kalemi yaptığın suç duyurusu için dosya numarası verebiliyor sana vermemişler.

    Takipsizlik verse evine bildirim gelirdi savcılıktan.
  • 12-06-2014, 00:52:18
    #8
    @Elazığlı168 hocam teşekkürler bir sorum daha var alıntı yapıp rahatsız etmiyim diye açıktan sorayım Takipsizlik neden verilir yani anlamı nedir ? takipsizlik verseydi 5 ayda bir haber çıkarmıydı ? benim arkadaşım adliyede çalışıyor ona söliyim öğrensin ama dilekçe tarihini hatırlamıyorum 20 ile 25 ocak olduğu kesin bu 5 günden birinde gitmiştim onun çok önemi varmı
  • 12-06-2014, 00:56:04
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Elazığlı168 hocam teşekkürler bir sorum daha var alıntı yapıp rahatsız etmiyim diye açıktan sorayım Takipsizlik neden verilir yani anlamı nedir ? takipsizlik verseydi 5 ayda bir haber çıkarmıydı ? benim arkadaşım adliyede çalışıyor ona söliyim öğrensin ama dilekçe tarihini hatırlamıyorum 20 ile 25 ocak olduğu kesin bu 5 günden birinde gitmiştim onun çok önemi varmı
    Dilekçe tarihi çok önemli değil 5 ay geçtiği için tarih verirsen sistemden daha rahat bulurlar diye dedim yoksa isim soyisimde yeterlidir onlar zaten sisteme işlemişlerse akıbeti belli olur. Takipsizlik çıkması savcının bir suç unsuru görmemesi veya yeterli kanıt olmamasından olabilir.

    Eğer eksiksiz şekilde ifadenle birlikte kanıtlarınıda sunduysan takipsizlik çıkma ihtimali düşük, sonuçta nitelikli dolandırıcılıktır bu. Takipsizlik çıktığında savcılıktan evine tebligat gelmeli ama tabi postaya falan takılmışta olabilir.

    Senle ilgilenen savcı değişmişse dediğim gibi senin suç duyurusu gümbürtüye gitmiş olabilir.

    En sağlıklısı savcılıktan öğrenmek.