• 12-06-2014, 16:02:49
    #19
    peki dava açıldığında mahkeme için ben şileyemi gidicem ? haydaa
  • 12-06-2014, 16:04:07
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki dava açıldığında mahkeme için ben şileyemi gidicem ? haydaa
    Sana şile yolu görünür
  • 12-06-2014, 16:06:32
    #21
    iyi olur aslında hem hava değişikliği olur hem şilede hala görev yapan komutanlar var onları görmüş olurum bahaneyle hadi bakalım hayırlısı burak bey senle işimiz bitmedi şu dava bi açılsın o paraları senden nasıl alıyorum izle
  • 12-06-2014, 16:07:55
    #22
    Sizin kadar buyuk birnolay degilde benimde 200 tl gibi baska bir arkadaş tarafindan yaşanmıştı. Bende savciliga verdim 2 3 ay sonra polis aradi ifade verdim simdi mahkeme gunum var bazen sorusturma uzuyabilir
  • 12-06-2014, 16:19:50
    #23
    vatandaş istanbul da değil. okulu kütahya'da ailesi bursada. Istanbul'a niye götürdüler ki )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:19:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:56 --

    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi olur aslında hem hava değişikliği olur hem şilede hala görev yapan komutanlar var onları görmüş olurum bahaneyle hadi bakalım hayırlısı burak bey senle işimiz bitmedi şu dava bi açılsın o paraları senden nasıl alıyorum izle
    kardeş hayırlısıyla biran evvel Burky davası sonuçlandı diye güzel bir başlık açarız inşallah
  • 12-06-2014, 16:25:16
    #24
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaş istanbul da değil. okulu kütahya'da ailesi bursada. Istanbul'a niye götürdüler ki )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:19:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:56 --



    kardeş hayırlısıyla biran evvel Burky davası sonuçlandı diye güzel bir başlık açarız inşallah
    inşallah hocam o dava sonucunda kazanan taraf olucaz inşallah ve burda konumuzu açıp o şerefsizin halini oturup izlicez...

    bu şile olayı benimde kafama takıldı ne alaka yani ? neden şileye gitti ? benim ikametim izmir adam istanbul değilmiş e ne akla hizmet şile adliyesine gidiyor dosya
  • 12-06-2014, 16:33:00
    #25
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah hocam o dava sonucunda kazanan taraf olucaz inşallah ve burda konumuzu açıp o şerefsizin halini oturup izlicez...

    bu şile olayı benimde kafama takıldı ne alaka yani ? neden şileye gitti ? benim ikametim izmir adam istanbul değilmiş e ne akla hizmet şile adliyesine gidiyor dosya
    Istanbulda felan mı verdi acaba ifadesini diyeceğim ama ben Eskişehir de şikayet ettim davada burada açıldı.
  • 12-06-2014, 16:33:51
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    Üstad senin ifadeni alan savcının tayini istanbula çıkmış olmasın İfade verdiğin savcının ismini biliyormusun, savcılığa git bir sor bakalım o savcı hala burda mı diye.
  • 12-06-2014, 16:52:08
    #27
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad senin ifadeni alan savcının tayini istanbula çıkmış olmasın İfade verdiğin savcının ismini biliyormusun, savcılığa git bir sor bakalım o savcı hala burda mı diye.
    abi bunlar dosyalarıda peşindemi götürüyorlar bu olay iyice kafamı karıştırdı ne alaka şile ya bide askerlik yaptığım yer çok garip kafam çok karıştı