benim dava ne oldu sizce ?
42
●2.441
- 12-06-2014, 16:02:49peki dava açıldığında mahkeme için ben şileyemi gidicem ? haydaa
- 12-06-2014, 16:06:32iyi olur aslında hem hava değişikliği olur hem şilede hala görev yapan komutanlar var onları görmüş olurum bahaneyle hadi bakalım hayırlısı burak bey senle işimiz bitmedi şu dava bi açılsın o paraları senden nasıl alıyorum izle
- 12-06-2014, 16:19:50vatandaş istanbul da değil. okulu kütahya'da ailesi bursada. Istanbul'a niye götürdüler ki
)
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:19:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:56 --
kardeş hayırlısıyla biran evvel Burky davası sonuçlandı diye güzel bir başlık açarız inşallahComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2014, 16:25:16inşallah hocam o dava sonucunda kazanan taraf olucaz inşallah ve burda konumuzu açıp o şerefsizin halini oturup izlicez...MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şile olayı benimde kafama takıldı ne alaka yani ? neden şileye gitti ? benim ikametim izmir adam istanbul değilmiş e ne akla hizmet şile adliyesine gidiyor dosya - 12-06-2014, 16:33:00Istanbulda felan mı verdi acaba ifadesini diyeceğim ama ben Eskişehir de şikayet ettim davada burada açıldı.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2014, 16:33:51Üstad senin ifadeni alan savcının tayini istanbula çıkmış olmasın
İfade verdiğin savcının ismini biliyormusun, savcılığa git bir sor bakalım o savcı hala burda mı diye.
- 12-06-2014, 16:52:08abi bunlar dosyalarıda peşindemi götürüyorlarElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu olay iyice kafamı karıştırdı ne alaka şile ya bide askerlik yaptığım yer çok garip kafam çok karıştı
İfade verdiğin savcının ismini biliyormusun, savcılığa git bir sor bakalım o savcı hala burda mı diye.