Sizin kadar buyuk birnolay degilde benimde 200 tl gibi baska bir arkadaş tarafindan yaşanmıştı. Bende savciliga verdim 2 3 ay sonra polis aradi ifade verdim simdi mahkeme gunum var bazen sorusturma uzuyabilir