Senle ilgilenen savcı değişmişse dediğim gibi senin suç duyurusu gümbürtüye gitmiş olabilir.
şu kısım hakkında bir sorum daha olucak hocam anlayamadım gümbürtüye gitmiş derken 2.plana atılmış mı demek istediniz yoksa kaybolup gidermi demek istediniz ? eğer böyle bir değişiklik olduysa ben yeniden gidip suç duyurusunda bulunmalıyımıyım ? yoksa beklemelimiyim ? ifademi açık bir şekilde yazmıştım delil olarak buradaki özel mesaj konuşmalarının ekran görüntülerini , banka dekontlarını vs ekledim herşey tamdı yani yarın arkadaşı arıyıp bi söliyim oda yanımdaydı adliyede çalışıyor tanıdıkları var die beraber koşturmuştuk bi sorsun bakalım ne olmuş takipsizlikmi çıkmış yoksa beklemedemi hocam varsayalım takipsizlik çıkartmış savcı bende olasılık vermiyorum gerçi ama o zaman gidip tekrar suç duyurusunda bulunabilirmiyim ?
benim dava ne oldu sizce ?
42
●2.441
- 12-06-2014, 01:05:46
- 12-06-2014, 01:13:18Adalet sistemimizde herşey mümkün, internet üzerinden yapılan dolandırıcılıkları bazı savcılar suç olarak bile görmeyip bekletebilir önemsemeyebilir sonrada dosya kaybolur gider herşey olabilir.
Suç duyurusunun akıbetini öğrenin eğer takipsizlik çıkmış ise ağır ceza mahkemesine itirazda bulunabilirsiniz, kovuşturma davası deniyor buna, sonrasında ağır ceza mahkemesi başkanı konuyu inceler eğer seni haklı bulursa kamu davası açılması için karar verir ve bu kararı senin olayla ilgilenen savcıya bildirir, savcı artık davayı açmak zorunda kalır. - 12-06-2014, 01:20:43çok teşekkür ediyorum yarın arkadaşımı arıyıp durum hakkında bilgi almasını isticem onun tanıdığı çok benden daha çabuk bilgi alır ona göre tekrar yazarım burayada bakalım ne durumda bizim dava takipsizlik vs çıkmış dahi olsa dediğiniz gibi yaparım itiraz ederim peşini bırakmam bu olayın zaten.
@Elazığlı168 hocam çok teşekkürler aydınlattınız. - 12-06-2014, 10:37:41Karşılıklı dava açmıştık 10 ekim 2013'de. Onun açtığı dava 10 haziran 2014'de açılmış , benim ki ortalıkta yok
- 12-06-2014, 10:56:19Üyeliği durdurulduAdalet ah Adalet
Bizim eve hiç uğramayan adalet 
Arkadaşım 5 ay nedir ki ? daha dur, çok bekleyeceksin.
Başımdan geçen bir olayı anlatayım size
Tam tarihi hatırlamıyorum. 2008 miydi 2009 muydu neydi. Bir email geldi bana. Gazze için Allah rızası için yardım topluyoruz. Bir de kendi kişisel hesap numarasını yazmış bu arkadaş
yardım topluyorsun ha ? güzel. Hemen emniyete şikayet ettim, email kopyasını vs herşeyi bildirdim.
aradan 3.5 sene geçti, savcılıktan kağıt geldi mahkemeniz var diye
Gittim. şikayetçimisin dedi. evet şikayetçiyim dedim. bu sahtekar cezalandırılsın.
aradan 2 sene geçti. sonuçlandı. şahıs zaten cezaevinde olduğu için ..kararın bilmemnesine vs..vs..vs

kısaca ; 5 ay normal. 5 sene geçerse o zaman gider sorarsın noldu benim dosya diye
- 12-06-2014, 15:55:43@Elazığlı168 hocam arkadaşı aradım 30 dakika önce şimdi geri döndü bana sorgulatmış istanbul - şile adliyesindeymiş benim dosyam 2014/185 dosya numarammış anlamadığım niye istanbula gitmişki benim dosya
- 12-06-2014, 16:00:14sanırım hocam istanbuldaydı birde şiledeymiş dosyam askerliğimi şilede yapmıştımElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birazdan istanbul şile adliyesini arıyıp dosya durumunu öğrenicem adliyedeki abi öyle dedi ara ordan dosya detayını söylerler dedi
- 12-06-2014, 16:02:09Oraya gittiyse muhtemelen dava açılacaktır, yine arayıp detayını öğrenirsin.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim eve hiç uğramayan adalet
birazdan istanbul şile adliyesini arıyıp dosya durumunu öğrenicem adliyedeki abi öyle dedi ara ordan dosya detayını söylerler dedi