Adalet ah Adalet

Bizim eve hiç uğramayan adalet
Arkadaşım 5 ay nedir ki ? daha dur, çok bekleyeceksin.
Başımdan geçen bir olayı anlatayım size
Tam tarihi hatırlamıyorum. 2008 miydi 2009 muydu neydi. Bir email geldi bana. Gazze için Allah rızası için yardım topluyoruz. Bir de kendi kişisel hesap numarasını yazmış bu arkadaş

yardım topluyorsun ha ? güzel. Hemen emniyete şikayet ettim, email kopyasını vs herşeyi bildirdim.
aradan 3.5 sene geçti, savcılıktan kağıt geldi mahkemeniz var diye
Gittim. şikayetçimisin dedi. evet şikayetçiyim dedim. bu sahtekar cezalandırılsın.
aradan 2 sene geçti. sonuçlandı. şahıs zaten cezaevinde olduğu için ..kararın bilmemnesine vs..vs..vs
kısaca ; 5 ay normal. 5 sene geçerse o zaman gider sorarsın noldu benim dosya diye