Senle ilgilenen savcı değişmişse dediğim gibi senin suç duyurusu gümbürtüye gitmiş olabilir.

şu kısım hakkında bir sorum daha olucak hocam anlayamadım gümbürtüye gitmiş derken 2.plana atılmış mı demek istediniz yoksa kaybolup gidermi demek istediniz ? eğer böyle bir değişiklik olduysa ben yeniden gidip suç duyurusunda bulunmalıyımıyım ? yoksa beklemelimiyim ? ifademi açık bir şekilde yazmıştım delil olarak buradaki özel mesaj konuşmalarının ekran görüntülerini , banka dekontlarını vs ekledim herşey tamdı yani yarın arkadaşı arıyıp bi söliyim oda yanımdaydı adliyede çalışıyor tanıdıkları var die beraber koşturmuştuk bi sorsun bakalım ne olmuş takipsizlikmi çıkmış yoksa beklemedemi hocam varsayalım takipsizlik çıkartmış savcı bende olasılık vermiyorum gerçi ama o zaman gidip tekrar suç duyurusunda bulunabilirmiyim ?