çok teşekkür ediyorum yarın arkadaşımı arıyıp durum hakkında bilgi almasını isticem onun tanıdığı çok benden daha çabuk bilgi alır ona göre tekrar yazarım burayada bakalım ne durumda bizim dava takipsizlik vs çıkmış dahi olsa dediğiniz gibi yaparım itiraz ederim peşini bırakmam bu olayın zaten.

@Elazığlı168 hocam çok teşekkürler aydınlattınız.