arkadaşlar merhaba bazılarınız hatırlar BurKy nickli karektersiz tarafından bir çok arkadaş dolandırıldı herneyse şimdi aklıma geldi ben bu şahıs hakkında 20-25 ocak tam hatırlamıyorum o tarihler arası adliyeye gidip gerekli evraklar ile suç duyurusunda bulundum savcı odasında ifademide aldı 5 ay falan geçti hiç ses seda yok türkiye.gov.tr ye bakıyorum hakkınızda açılmış yada müdail olduğunuz dava yok diyor benim şikayetimi değerlendirmeye almadımı acaba savcı ?