bana kimse dosya numarası vermedi ben adliyeye gittim polis memurlerı dilekçe örneği verdi onu doldurdum delilleri ekledim götürdü savcıya verdi sonra bekledim 20 dk falan savcı odasına çağırdı ifademi aldı yanındaki bayan yazdı çizdi sonra imzalattılar bana tamam gidebilirsin dediler çıktım gittim kimse dosya numarası falan vermedi yani
Savcılığa git, savcılık kalemine ismini ve dilekçe tarihini söyleyip işlemin durumunu öğrenebilirsin. Dosya numarası şart değil, normalde savcı ifadeni aldıktan sonra savcı kalemi yaptığın suç duyurusu için dosya numarası verebiliyor sana vermemişler.
Takipsizlik verse evine bildirim gelirdi savcılıktan.