
Şimdiye kadar çok hat çektim ama, bu defa şalter konusu var. Biraz baktım ama biraz karışık.
Terasa bazı hatlar çekeceğim ama, evin boat çıkışına (teras kapısına) bir şalter koyayım dedim. Evde yokken veya tatilde vs. şalterini indirip devre dışı kalsın hem de güvenilir olur diye.
Tek takıldığım nokta var, bu sigortaların elektrik geçen kablosunu mu şalterden geçiriyoruz acaba?
Bunu aldım diyelim.
Boat üzerinden 3 kablo geliyor.
-- SORU 1 --
Boat üzerinden gelen kablolardan 2 ayrı hat ve 2 şaltere sizce gerek var mı?
-- SORU 2 --
Şalterden geçecek kablo hangisi olmalı? Nasıl bağlamalıyım?
-- SORU 3 --
BOAT üzerinden çektiğim elektiği hem prizlere hem de ampüllere versem sorun olur mu?
(yoksa odanın ışık hattından çekeceğim lambanın hattını)
