Sende neler varmış Alper

Bir oda yaptım, akıllara zarar.

Ama teknik bilgi gerekince sormadan olmuyor.
Kombiyi bile defalarca tamir ettim, planlar vs. sağolsun. Sorunu ben buradayım diyor araştırınca da..
Elektirik girince devreye sorun çıkar diye emin olayım dedim. Çok hat çektim ama diğer mevcut bağlantıları bölerek falan. Şalter girince devreye, çözüm r10 ahalisinde.