sigortadan elektrik yükü olan (fazı) geçireceksiniz. Standartlara göre faz koyu renkli kahverengi olan olur ama yinede kontrol kalemi kontrol edin.
Yalnız sarı ve yeşil ayrı ayrı mı ? Bira karşık olmuş o kablolar biri nötr biri topraklama ama hangisi hangisi?
Standartlara uyan kablo yok malesef.

Adamlar böylece yapmışlar.
Kahve topraktır muhtemelen de, yeşil ve sarı değişik. Sanırım siyah, mavi olması gerekiyordu biri de.
Yani, şalterden sadece elektirik geçen kabloyu üstten takıp, alttan devam ettiriyoruz. Diğer 2 kablo dümdüz yoluna devam ediyor... ?
Ve tek şalter yeterlidir sanırım? Bu hattan hem lambalara hem de elektrik fişlerine yönlendirebilirim sanırım değil mi?