AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Standartlara uyan kablo yok malesef. Adamlar böylece yapmışlar.

Kahve topraktır muhtemelen de, yeşil ve sarı değişik. Sanırım siyah, mavi olması gerekiyordu biri de.

Yani, şalterden sadece elektirik geçen kabloyu üstten takıp, alttan devam ettiriyoruz. Diğer 2 kablo dümdüz yoluna devam ediyor... ?

Ve tek şalter yeterlidir sanırım? Bu hattan hem lambalara hem de elektrik fişlerine yönlendirebilirim sanırım değil mi?
aynen öyle hocam.Kaç Amperlik sigorta aldınız birde ne çalıştırcaksınız prizden