U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://store.donanimhaber.com/b3/bb/...39CBCC29DE.png

kenarlarda iki kablo direk bağlanmış gideceği yere ortadaki kablo da sigortaya girip çıkmış bu şekilde yapacaksın

kenardaki kablolardan biri nötr diğeri toprak hattı dır
Tamamdır o halde, düşündüğüm gibi. İkisini bir bağlayıp gir deyince ilk aklıma gelen, faz-nötr birbirine bağlayıp şaltere girsem, şaltere gerek kalmadan kıvılcım çıkardı benden.

Tamamdır, elektrik olanı sadece şalterden geçiriyoruz, amperinden fazla bir akım geçerse şalter istifa ediyor. Tamamdır, tekrar bir gözden geçireyim diğer olayları da.

Tek şaltere çekerim boattan geleni. Şalter sonrası da aşağı ve yukarıya iki şekilde bölerim.