Tamamdır o halde, düşündüğüm gibi. İkisini bir bağlayıp gir deyince ilk aklıma gelen, faz-nötr birbirine bağlayıp şaltere girsem, şaltere gerek kalmadan kıvılcım çıkardı benden.
Tamamdır, elektrik olanı sadece şalterden geçiriyoruz, amperinden fazla bir akım geçerse şalter istifa ediyor.

Tamamdır, tekrar bir gözden geçireyim diğer olayları da.
Tek şaltere çekerim boattan geleni. Şalter sonrası da aşağı ve yukarıya iki şekilde bölerim.