Anket Hangisi iyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangisi iyi ?
İphone
%52,00 (13 Oy)
Discovery
%48,00 (12 Oy)
  • 20-02-2014, 23:30:07
    #10
    iphone 4 8gb çok problemli bir model. ios 7 varsa zaten hiç çekilmiyor. Aşırı yavaşlık söz konusu.
  • 20-02-2014, 23:31:04
    #11
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone piyasası çok zor düşüyor. Birkaç sene sonra Discovery'nin yeni modeli çıkınca bayağı düşer fiyatı, onun için düşük fiyata satarsınız. Daha önce Apple kullanmadıysan tavsiye ederim. Memnun kalırsın iPhone'dan.

    Ayrıca kağıt üstünde özelliklerine bakarak karar verme, sırf yazılımı için kullanılır iOS.
    Benim görüşümde bu yönde.
  • 20-02-2014, 23:46:08
    #12
    Değiş Tabi Hocam Temizse Satar Discovery Alırsın 3 -5 Kuruş cebine bile kalabilir
  • 20-02-2014, 23:52:58
    #13
    iphone kadar dandik telefon var mı ?
    ne bluetoothla dosya gönderiliyor ne müzik atılıyor ne resim atılıyor ki güncellemeyle iyice çekilmez oldu babama aldım pişmanım ben note 3 kullanıyorum kesinlikle iphone androidin yanına yaklaşamaz yanında çerez gibi duruyor ne buluyorlar bu iphoda anlamıyorum.
    anca iphone android e geçerse o zaman iş yapar ...
  • 21-02-2014, 00:12:32
    #14
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone kadar dandik telefon var mı ?
    ne bluetoothla dosya gönderiliyor ne müzik atılıyor ne resim atılıyor ki güncellemeyle iyice çekilmez oldu babama aldım pişmanım ben note 3 kullanıyorum kesinlikle iphone androidin yanına yaklaşamaz yanında çerez gibi duruyor ne buluyorlar bu iphoda anlamıyorum.
    anca iphone android e geçerse o zaman iş yapar ...
    Bu yazdıklarınıza göre telefonun dandik olduğunu nasıl çıkarırsınız?

    Bende 3gs kullanıcısıyım, üzerine kaç model geldi hala taş gibi duruyor!

    Samsung s3 sahibi arkadaşlarım defalarca servise telefon gönderdiler, birisi dayanamayıp sattı telefonunu ve discovery aldı. Diğerleri de cebinde şarj aleti ile geziyorlar

    iPhone 4 kullanmadım ama tavsiyem değiştirmeniz yönünde.
  • 21-02-2014, 00:17:24
    #15
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone kadar dandik telefon var mı ?
    ne bluetoothla dosya gönderiliyor ne müzik atılıyor ne resim atılıyor ki güncellemeyle iyice çekilmez oldu babama aldım pişmanım ben note 3 kullanıyorum kesinlikle iphone androidin yanına yaklaşamaz yanında çerez gibi duruyor ne buluyorlar bu iphoda anlamıyorum.
    anca iphone android e geçerse o zaman iş yapar ...
    Bu yorumdan sonra ben hangi telefonu kullanıyorum diye düşündüm. Çünkü bahsettiğiniz o tür şeylerle hiç karşılaşmadım. Ayrıca 2014 de Bluetooth kullanan kaldı mı ya? Whatsapp var, mail var, internet var. iPhone kullanıp bluetooth çalışmayan diyen arkadaş da kalsın Android de
  • 21-02-2014, 11:37:58
    #16
    Önerilere uydum ve iphone 'u aldım. Temiz şuan formatladık kullanıyorum. Öneride bulunan herkese teşekkür ederim.
  • 21-02-2014, 12:14:29
    #17
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Yıl 2014 bluetooth ile dosya gönderenler var. Çok acı.
  • 21-02-2014, 12:20:40
    #18
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl 2014 bluetooth ile dosya gönderenler var. Çok acı.
    Biz kamyonla gönderiyoruz irsaliyesini falan kesiyoruz sabaha varıyor.

    Ericsson GH688 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.