Anket Hangisi iyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangisi iyi ?
İphone
%52,00 (13 Oy)
Discovery
%48,00 (12 Oy)
  • 20-02-2014, 13:17:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar, firmada arkadaşın iphone 4 8gb telefonu var ona çift hatlı telefon lağzımmış discovery 16gb var bendede kullanabilirsen değiştirelim diyor. Telefonların 2 'side temiz sizce değiştirmelimiyim ?
  • 20-02-2014, 13:18:36
    #2
    Üste ödeme yapmayacaksanız direk değişin.

    Ericsson GH688 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 20-02-2014, 13:25:52
    #3
    Hayır hocam üstüne ödeme alma-verme yok telefonların 2 'side çok temiz. Sorunsuzlar.
  • 20-02-2014, 13:34:49
    #4
    Ben degişin derim karar sizin tabi.

    Ericsson GH688 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
  • 20-02-2014, 13:38:26
    #5
    Eyvallah hocam birkaç kişi daha değiştir diyor değiştirecem galiba.
  • 20-02-2014, 23:04:27
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Düşünmeden değiştir.
  • 20-02-2014, 23:05:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Discovery
  • 20-02-2014, 23:08:36
    #8
    degiştir. Sıkılırsan iphone 4 ü sat 0 discovery al bıdaha
  • 20-02-2014, 23:22:32
    #9
    iPhone piyasası çok zor düşüyor. Birkaç sene sonra Discovery'nin yeni modeli çıkınca bayağı düşer fiyatı, onun için düşük fiyata satarsınız. Daha önce Apple kullanmadıysan tavsiye ederim. Memnun kalırsın iPhone'dan.

    Ayrıca kağıt üstünde özelliklerine bakarak karar verme, sırf yazılımı için kullanılır iOS.