iPhone piyasası çok zor düşüyor. Birkaç sene sonra Discovery'nin yeni modeli çıkınca bayağı düşer fiyatı, onun için düşük fiyata satarsınız. Daha önce Apple kullanmadıysan tavsiye ederim. Memnun kalırsın iPhone'dan.
Ayrıca kağıt üstünde özelliklerine bakarak karar verme, sırf yazılımı için kullanılır iOS.