Anket Hangisi iyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 25
Hangisi iyi ?
İphone
%52,00 (13 Oy)
Discovery
%48,00 (12 Oy)
  • 22-02-2014, 01:51:08
    #19
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorumdan sonra ben hangi telefonu kullanıyorum diye düşündüm. Çünkü bahsettiğiniz o tür şeylerle hiç karşılaşmadım. Ayrıca 2014 de Bluetooth kullanan kaldı mı ya? Whatsapp var, mail var, internet var. iPhone kullanıp bluetooth çalışmayan diyen arkadaş da kalsın Android de
    internetin olmadığı bir ortamda bir dosyayı nasıl paylaşacaksınız sd kartla mı o da yok değil mi

    ben iphone sağlamlığına birşey demiyorum çelik kasa gerçekten güzel ama işletim sisteminin dandikliğinden bahsediyorum menüden geri çıkmak için ekranın sol üst köşesine kim geri tuşu koyar en zor ulaşılan yere neyse olay windows tan sonra sonra linux kullanmak gibi sevmedim işte...
  • 22-02-2014, 03:24:52
    #20
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetin olmadığı bir ortamda bir dosyayı nasıl paylaşacaksınız sd kartla mı o da yok değil mi

    ben iphone sağlamlığına birşey demiyorum çelik kasa gerçekten güzel ama işletim sisteminin dandikliğinden bahsediyorum menüden geri çıkmak için ekranın sol üst köşesine kim geri tuşu koyar en zor ulaşılan yere neyse olay windows tan sonra sonra linux kullanmak gibi sevmedim işte...
    İşte hocam bizde onu diyoruz, sevmeyen adam android kullansın ama ios dandik demesin!

    Telefon çabuk bozuluyor, şarj tutmuyor dersin yine bir nebze anlarım ama işletim sistemi bana göre gayet kullanışlı. Siz kullanamıyorsunuz diye neden dandik olsun?