neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

ben iphone sağlamlığına birşey demiyorum çelik kasa gerçekten güzel ama işletim sisteminin dandikliğinden bahsediyorum menüden geri çıkmak için ekranın sol üst köşesine kim geri tuşu koyar en zor ulaşılan yere neyse olay windows tan sonra sonra linux kullanmak gibi sevmedim işte...