Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
iPhone 4 8GB - Discovery 16GB ?
Anketimiz
Anket
Hangisi iyi ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
25
Hangisi iyi ?
İphone
%52,00 (13 Oy)
Arcade
,
Gokyuzu
,
Haymana
,
Ipod
,
Jeep
,
maxipowers
,
Muhammed06
,
neto
,
OyunStok
,
tolgasen
,
wassup
,
YusufKISA
Discovery
%48,00 (12 Oy)
AliFurkan
,
Conclusion
,
doxer
,
Emrah
,
erbain
,
eturker
,
F.Gungor
,
GencBilisim
,
Line
,
Oxsigen
,
videolarim