Bu yorumdan sonra ben hangi telefonu kullanıyorum diye düşündüm. Çünkü bahsettiğiniz o tür şeylerle hiç karşılaşmadım. Ayrıca 2014 de Bluetooth kullanan kaldı mı ya? Whatsapp var, mail var, internet var. iPhone kullanıp bluetooth çalışmayan diyen arkadaş da kalsın Android de
internetin olmadığı bir ortamda bir dosyayı nasıl paylaşacaksınız sd kartla mı o da yok değil mi
ben iphone sağlamlığına birşey demiyorum çelik kasa gerçekten güzel ama işletim sisteminin dandikliğinden bahsediyorum menüden geri çıkmak için ekranın sol üst köşesine kim geri tuşu koyar en zor ulaşılan yere neyse olay windows tan sonra sonra linux kullanmak gibi sevmedim işte...