Merhaba arkadaşlar, firmada arkadaşın iphone 4 8gb telefonu var ona çift hatlı telefon lağzımmış discovery 16gb var bendede kullanabilirsen değiştirelim diyor. Telefonların 2 'side temiz sizce değiştirmelimiyim ?