erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone kadar dandik telefon var mı ?
ne bluetoothla dosya gönderiliyor ne müzik atılıyor ne resim atılıyor ki güncellemeyle iyice çekilmez oldu babama aldım pişmanım ben note 3 kullanıyorum kesinlikle iphone androidin yanına yaklaşamaz yanında çerez gibi duruyor ne buluyorlar bu iphoda anlamıyorum.
anca iphone android e geçerse o zaman iş yapar ...
Bu yazdıklarınıza göre telefonun dandik olduğunu nasıl çıkarırsınız?

Bende 3gs kullanıcısıyım, üzerine kaç model geldi hala taş gibi duruyor!

Samsung s3 sahibi arkadaşlarım defalarca servise telefon gönderdiler, birisi dayanamayıp sattı telefonunu ve discovery aldı. Diğerleri de cebinde şarj aleti ile geziyorlar

iPhone 4 kullanmadım ama tavsiyem değiştirmeniz yönünde.