tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıl 2014 bluetooth ile dosya gönderenler var. Çok acı.
Biz kamyonla gönderiyoruz irsaliyesini falan kesiyoruz sabaha varıyor.

Ericsson GH688 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.