Konu
iPhone 4 8GB - Discovery 16GB ?
21-02-2014, 12:20:40
#18
Sabri
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıl 2014 bluetooth ile dosya gönderenler var. Çok acı.
Biz kamyonla gönderiyoruz irsaliyesini falan kesiyoruz sabaha varıyor.
Ericsson GH688 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.