r10 Hangisini Kullanıyor ? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
İlk
2
3
4
5
6
7
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 23:39:39
#55
GuruDeveloper
Kesinlikle linux
Oy da verdim...
01-02-2009, 00:10:06
#56
infobilisim
Üyeliği durduruldu
ne olursa olsun windows bende windows dedim ama iki serverden de al bence
01-02-2009, 00:12:27
#57
rSl
Üyeliği durduruldu
13,27% Windows demiş
01-02-2009, 00:22:36
#58
GuruDeveloper
Windowsdan bir şey olmaz hocam sen linux server al. Host arıyorum bölümüne dikkat et hemen hemen herkes linux arıyor ayrıca aspyi de kullanan pek kalmadı. Php daha revaçta...
01-02-2009, 00:35:40
#59
Misafir
Ben linux kullanıyom (for php=)
01-02-2009, 00:48:17
#60
requalest
tabiki linux php için
01-02-2009, 23:36:14
#61
Exa33
Üyeliği durduruldu
Nitel bile Windowsu Sevmiyor Biz napalım
106 ya 18
Linux Tabiki
01-02-2009, 23:52:24
#62
tarikogut
r10 debian kullanıo
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler