Anket Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
  • 31-01-2009, 08:10:12
    #28
    Kurumsal Üye
    Anketin sonucu belli zaten ama yine de oyumuzu verelim

    Lin.
  • 31-01-2009, 14:57:28
    #29
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anketin sonucu belli zaten ama yine de oyumuzu verelim
    Lin.
    36'ya 5 sonuç belli zaten ama olsun.. adet bozulmasın
  • 31-01-2009, 14:59:21
    #30
    Bende ilk netle tanıştığım zamanlar asp'den dolayı windows kullandım sonra php'den daha güzel ve güvenli işlerin çıktığını gördüm ve tercihim linux linux linux ...
  • 31-01-2009, 15:33:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Linux ve Windows
  • 31-01-2009, 17:36:51
    #32
    Linux..
  • 31-01-2009, 17:57:31
    #33
    Linux
  • 31-01-2009, 18:03:04
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    Amaca göre farklılık gösterir ama linuxun performans ve açık kod yapısı onu yukarda tutuyor.
  • 31-01-2009, 18:20:30
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linux
  • 31-01-2009, 18:23:57
    #36
    bende linux kullanıyorum ama kullanıcağın amaca göre değişir tabikide