r10 Hangisini Kullanıyor ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 Hangisini Kullanıyor ?
61
●
3.733
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
r10 Hangisini Kullanıyor ?
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
140
Windows mu kullanıyorsunuz ? Linux mu ?
Windows Server
%14,29 (20 Oy)
Linux Server
%85,71 (120 Oy)
31-01-2009, 04:06:16
#19
rSl
Üyeliği durduruldu
Lunatic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
windows
Üzülme,windows artışta galiba şu anda
31-01-2009, 04:46:55
#20
Lunatic
BilgiliHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üzülme,windows artışta galiba şu anda
Ayrıcalıkmı desem
31-01-2009, 04:51:15
#21
sitemde
Sağlıklı bir seo için her zaman linux makine olması gerektiğinden linux tercih sebebim
31-01-2009, 04:52:50
#22
kurabiye adam
Tahmin ettiğim gibi çıkacak sonuç bariz.
31-01-2009, 05:01:06
#23
CND
linux..
31-01-2009, 06:18:39
#24
Bilgisayar
LinUx
31-01-2009, 06:47:06
#25
ecelim
2side var ama Windwosun Linuxla yaris gitmesi imkansiz
31-01-2009, 06:48:55
#26
eub
lunix
windows kullandım 2 ay internetten soğudum
31-01-2009, 07:09:42
#27
fatihemre
eub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lunix
windows kullandım 2 ay internetten soğudum
haha
o da güzel..
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler