Konu
r10 Hangisini Kullanıyor ?
31-01-2009, 07:09:42
#27
fatihemre
eub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lunix
windows kullandım 2 ay internetten soğudum
haha
o da güzel..