• 26-01-2008, 19:38:19
    #19
    Virtuozzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 GB RAM mi?
    Uzaya mı gideceksiniz?
    alam koptum ya hasta hasta kırdın geçirdin beni
  • 26-01-2008, 20:02:58
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    almışsın fakat masraf daha var madem bu kadar yaptın devamınıda yap gördüğüm kadarıyla atılımcı birisin.win server 2003 alıyosun daha sonra plesk panel alacaksın.bunları sisteme kur.eve bi klima al.o odayı tamamen boşalt zemini toz vs tutmayacak bi yapıyla kaplattır.sonra birisine kirala veya kendin vps reseller sat. ama bu söylediklerim kolay şeyler değil.eğer dediğin gibiyse yapabileceğin bunlar.ama şöyle bi durum var bildiğim kadarıyla evlerdeki hatlar havuz sistemi yani 100mbit tam hattı vermezler size bunu tam bi araştır.
    ha unutmadan jenaratorde lazım.
    madem paran var keşke bi firmaya ortak olsaydın işin zor
  • 26-01-2008, 22:23:35
    #21
    fransaya yerleşme vakti geldi 50 gb ram Virtuozzonun dediği gibi uzaya mı gideceksiniz hemde evde barındıracak helal olsun
  • 26-01-2008, 22:26:06
    #22
    TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alam koptum ya hasta hasta kırdın geçirdin beni
    kardes kopmaya ne gerek varki demi simdi evet hatta 64 gb ye cikarmak istiyorum benim bulundugum yzerde elektirik jen var kardes evet baya masraf ettim baglantiya gelincede kardes
    http://www.numericable.fr/home.php
    bak benim netim bu en az baglanti gercektende
    50 mb yi inmez asla asagiya satalit yani neyse bu baglanti yeter dediler bana plesk panel bunlara gelince de ins alacam ah salak kafa once bak arastir yap et de ole al demi aldim bak neler gerekiyor yaw batacam
    ama dedigim gibi alt yapim yok denecek kadar az evde barindirmayi dusunuyorum gercektende iyi degilmi sizce tek sorun fr devleti ne der haber etmedim 2 evler cok sicak
  • 28-01-2008, 21:39:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    desed, kardes bos yere almissin onu, geri verme durumun varsa geri var...
    Bende FRANSA'dayim ve sayiyorum
    • Benim de 24mb baglantim var ama gercekte download hizimi olctum 11mb'yi gecmedi, upload ise 1mb. Seninde o 100mb baglantin gercekte 40mb'yi gecmez. Upload'unda 5mb'yi gecmez. Verdigin sirketi yani NUMERICABLE'i iyi biliyorum, gecen sene onlardaydim...
    • Evde sunucu yonetimi Fransa'da imkansiz gibi birsey. Cunku cok yol takip etmen lazim. Nedir bunlar?
    1. Fransa Telekom'dan ozel bir baglanti isteyeceksin, profesyonel duzeyde yani. Ve dogal olarak bir o kadar da para odeyeceksin.
    2. Aldigin SERVER dedigin seyde isletim sistemi falan kurulu degil. isletim sistemini, diger php, mysql, cart curt sey'lerini kendin kuracaksin ve kiraladin diyelim, ileride bir sorun cikarsa yatip kalacaksin. Cunku daha server kurmak icin ne gerekir, onu bile bilmiyorsun ki bu tur seylerle ugrasasin.
    3. Zamaninda bende denedim eve kurmayi hatta ne olur ne olmaz diye 3-5saat idare edecek bir jenerator bile satin alacaktim kucuk ama baktim ki masraf cok saga sola, telekomdan tut ozel baglantiya kadar...
    Kisaca Sen vazgec bu isten. Once HOSTING ve SERVER yonetim dersi al, bak ben bulabilirsem kaldigim sehirde alacagim. Sonra basinin caresine bakarsin. Madem o kadar para verdin, derslere de para ver yoksa o SERVER elinde curur...
  • 28-01-2008, 21:56:57
    #24
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desed, kardes bos yere almissin onu, geri verme durumun varsa geri var...
    Bende FRANSA'dayim ve sayiyorum
    • Benim de 24mb baglantim var ama gercekte download hizimi olctum 11mb'yi gecmedi, upload ise 1mb. Seninde o 100mb baglantin gercekte 40mb'yi gecmez. Upload'unda 5mb'yi gecmez. Verdigin sirketi yani NUMERICABLE'i iyi biliyorum, gecen sene onlardaydim...
    • Evde sunucu yonetimi Fransa'da imkansiz gibi birsey. Cunku cok yol takip etmen lazim. Nedir bunlar?
    1. Fransa Telekom'dan ozel bir baglanti isteyeceksin, profesyonel duzeyde yani. Ve dogal olarak bir o kadar da para odeyeceksin.
    2. Aldigin SERVER dedigin seyde isletim sistemi falan kurulu degil. isletim sistemini, diger php, mysql, cart curt sey'lerini kendin kuracaksin ve kiraladin diyelim, ileride bir sorun cikarsa yatip kalacaksin. Cunku daha server kurmak icin ne gerekir, onu bile bilmiyorsun ki bu tur seylerle ugrasasin.
    3. Zamaninda bende denedim eve kurmayi hatta ne olur ne olmaz diye 3-5saat idare edecek bir jenerator bile satin alacaktim kucuk ama baktim ki masraf cok saga sola, telekomdan tut ozel baglantiya kadar...
    Kisaca Sen vazgec bu isten. Once HOSTING ve SERVER yonetim dersi al, bak ben bulabilirsem kaldigim sehirde alacagim. Sonra basinin caresine bakarsin. Madem o kadar para verdin, derslere de para ver yoksa o SERVER elinde curur...
    dostum simdi fiber kabloya gectile biliyorsan dediklerine saygim var aam tr dekilerin hizi adsl iken yapiyolarsa buradaki baglantim ona 5 ceker ole degilmisencede derslere gelince parasiz derler var formation yapacagim burada insallah yazildim dedigin gibi once makinayi aldik biraz salakca
    merak etme sen ben elimde hic bir sey curutmeem dostum cok genel bilgi verdin cok sagolasin neredensin sen bakalim kardes
    ben bordeaux
  • 28-01-2008, 22:09:16
    #25
    server yönetim illaki diyorsan 40-60 $ verip de vps kiralayabilirdin bu kadar uçmaya gerek yok bence
  • 28-01-2008, 23:14:02
    #26
    Üyeliği durduruldu
    desed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum simdi fiber kabloya gectile biliyorsan dediklerine saygim var aam tr dekilerin hizi adsl iken yapiyolarsa buradaki baglantim ona 5 ceker ole degilmisencede derslere gelince parasiz derler var formation yapacagim burada insallah yazildim dedigin gibi once makinayi aldik biraz salakca
    merak etme sen ben elimde hic bir sey curutmeem dostum cok genel bilgi verdin cok sagolasin neredensin sen bakalim kardes
    ben bordeaux
    Strasbourg...
    Haklisin da yinede ozel teknik isler ve aletler falan gereklidir. Kuruya kuruya olsa dedigim gibi bende yapardim ama Sen arastir, olmazsa bende yaparim
    Ama unutma, dedigim gibi cok zor. Turkiye ile kiyaslama, dedigim gibi ozel hat cekilmesi lazim Fransa Telekom'dan, oyle ozel sirket hatti ile olmaz. Cunku ayda indirdigin 5-10filme gitme. O sunucuda sadece aylik trafik kac yuz gb yer, onu da o ozel sirket karsilamaz, benden demesi. Bizden bu kadar cok veri harciyorsunuz, su kadar odemelisiniz, Profesyonel asamaya gecmelisiniz der demedi deme...



    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    server yönetim illaki diyorsan 40-60 $ verip de vps kiralayabilirdin bu kadar uçmaya gerek yok bence
    Benim gibi DEDICATED lazim olanlar VPS ile gecinemez DEDICATED'lerde ortalama 150$, kalitelisi ve ise yarayanlari. Ben olacak olsa bende evime acarim, Sende 2000$ eder, pc fiyatini kapatirim, sonraki senede diger masraflar. Sonrasi kar
  • 29-01-2008, 11:50:06
    #27
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Strasbourg...
    Haklisin da yinede ozel teknik isler ve aletler falan gereklidir. Kuruya kuruya olsa dedigim gibi bende yapardim ama Sen arastir, olmazsa bende yaparim
    Ama unutma, dedigim gibi cok zor. Turkiye ile kiyaslama, dedigim gibi ozel hat cekilmesi lazim Fransa Telekom'dan, oyle ozel sirket hatti ile olmaz. Cunku ayda indirdigin 5-10filme gitme. O sunucuda sadece aylik trafik kac yuz gb yer, onu da o ozel sirket karsilamaz, benden demesi. Bizden bu kadar cok veri harciyorsunuz, su kadar odemelisiniz, Profesyonel asamaya gecmelisiniz der demedi deme...
    Benim gibi DEDICATED lazim olanlar VPS ile gecinemez DEDICATED'lerde ortalama 150$, kalitelisi ve ise yarayanlari. Ben olacak olsa bende evime acarim, Sende 2000$ eder, pc fiyatini kapatirim, sonraki senede diger masraflar. Sonrasi kar
    haberleselim senin len dostum bereaber yapariz bir seyler olmazmi