est arkadasalr gerekirse parali bereber is de yapariz bunda ne zarar varki demi birde ne dedigim gibi yonetimini bilmiyorum evet kendimi gelistirmme gerkiyor o kesin arkadaslar ole demek istemedim yani buradan birinide kiralamyi deilde bir ortaklik olabilir sizce olamazmi arkadaslar her sey olabilir bence 2 ciside makinayi kiralamadim tamamen aldim kardes tamammen 5600 euro ya aldim komple her seyiylen
sizin anlayacaginiz sunucu yapip kiralamak istiyorum cok iyi bir sistem kurup evet elbetteki kendimi gelistirerek yardimci olacak arkadaslar olursda sevinirim arkadaslar
sunucu aldim biraz yardim
31
●2.290
- 24-01-2008, 10:38:59Fransa'ya mı yerleşsek ne, 100mbps bağlantı ve evde!
Bizde birçok DC'yim, tostçuyum diyenlerde yok o bağlantı.
O bağlantı hızı ile evde barındırmanızda bir sorun çıkmaz.
Fakat elektrik kesintisi ( eğer orada da oluyorsa ), soğutma ( özellikle yazın ) gibi sorunları da çözmeniz gerekecektir. - 26-01-2008, 19:16:50ilginç .. sunucu ne amaçla satın aldınız onu anlamadım ? madem profesyonel iş etmek istiyorsunuz önce alt yapıyı alın kiralama yapın ve uğraşın bozun işi çözün ondan sonra masraf yapıp kendine sağlam yüksek performanslı sunucu alıp istediğin işi yapabilirsin
yurt dışındasın Nerden e Balıkesir yazıyor..