est arkadasalr gerekirse parali bereber is de yapariz bunda ne zarar varki demi birde ne dedigim gibi yonetimini bilmiyorum evet kendimi gelistirmme gerkiyor o kesin arkadaslar ole demek istemedim yani buradan birinide kiralamyi deilde bir ortaklik olabilir sizce olamazmi arkadaslar her sey olabilir bence 2 ciside makinayi kiralamadim tamamen aldim kardes tamammen 5600 euro ya aldim komple her seyiylen
sizin anlayacaginiz sunucu yapip kiralamak istiyorum cok iyi bir sistem kurup evet elbetteki kendimi gelistirerek yardimci olacak arkadaslar olursda sevinirim arkadaslar