TRH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alam koptum ya hasta hasta kırdın geçirdin beni
kardes kopmaya ne gerek varki demi simdi evet hatta 64 gb ye cikarmak istiyorum benim bulundugum yzerde elektirik jen var kardes evet baya masraf ettim baglantiya gelincede kardes
http://www.numericable.fr/home.php
bak benim netim bu en az baglanti gercektende
50 mb yi inmez asla asagiya satalit yani neyse bu baglanti yeter dediler bana plesk panel bunlara gelince de ins alacam ah salak kafa once bak arastir yap et de ole al demi aldim bak neler gerekiyor yaw batacam
ama dedigim gibi alt yapim yok denecek kadar az evde barindirmayi dusunuyorum gercektende iyi degilmi sizce tek sorun fr devleti ne der haber etmedim 2 evler cok sicak