Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
almışsın fakat masraf daha var madem bu kadar yaptın devamınıda yap gördüğüm kadarıyla atılımcı birisin.win server 2003 alıyosun daha sonra plesk panel alacaksın.bunları sisteme kur.eve bi klima al.o odayı tamamen boşalt zemini toz vs tutmayacak bi yapıyla kaplattır.sonra birisine kirala veya kendin vps reseller sat. ama bu söylediklerim kolay şeyler değil.eğer dediğin gibiyse yapabileceğin bunlar.ama şöyle bi durum var bildiğim kadarıyla evlerdeki hatlar havuz sistemi yani 100mbit tam hattı vermezler size bunu tam bi araştır.
ha unutmadan jenaratorde lazım.
madem paran var keşke bi firmaya ortak olsaydın işin zor