• 14-09-2007, 14:03:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Site adresi :Pm ile gönderilecektir.
    Fiyatı: 1000 Ytl
    Pazarlık Payı: Ciddi Düşünenlere En Fazla 100 Ytl
    Kategori, sitenin içeriği nedir: Forum
    Günlük hit sayısı, kaynak link: 4k (Extreme Pm ile bildilecektir.)
    Domainin yaşı ve Pagerank değeri: pr3
    Site tüm içeriği birlikte mi satılık, sınırlama var ise neler: tüm içerik
    Hosting dahil midir: hayır (1 Ay müsade edilebilir)
    Banlı olduğu sponsor var mı: google
    Banlı olduğu arama motoru var mı: hayır
    Kullanılan yazılımın lisansı satışa dahil mi: Vbulletin Dahil
    Sitenin satışında herhangi hukuki bir problem var mı, telif hakkı vb..: yok
    Google İndex: 138.000
    Forum Üye Sayısı: 63.000
    Aylık reklam getirisi: 150-200 Ytl
    Reklam Getirileri Nereden?: Katreklam, reXLam, Ringofon, Kalbimde, Randevum + Site içi Banner Satışları da yapılırsa 300 ytl aylık getiri sağlanabilir.
    Alexa Sıralaması: 177.000
  • 14-09-2007, 14:11:06
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Extreme Bilgilerini Pmlermisiniz..
  • 14-09-2007, 18:31:37
    #3
    site adı ve extreme bilgileri alabilirmiyim...
  • 14-09-2007, 18:40:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cklloadingckl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adı ve extreme bilgileri alabilirmiyim...
    aynı bilgileri aalbilirmiyim
  • 14-09-2007, 18:45:15
    #5
    1.450 Ytl ye anlaşıp daha sonra sadece 700 ytl yi ödeyip 750 Ytl ödemeyerek dolandırdığın halde , 2 kere R10 da konu açtın
    https://www.r10.net/site-satisi/73410...-5k-forum.html ki 2 kerede banlandın.

    Böyle bi dolandırıcılık yaptığın halde hala utanmadan tekrar böyle bi konu açıyorsun.Moderatörlerden ricam daha önce olduğu gibi gerekeni yapılmasıdır.

    Şunu unutma TheLoft bizim o siteye emeğimiz çok fazla o yüzden o 750 Ytl yi sana haram ettik.Umarım haram nedir biliyosundur.
  • 14-09-2007, 18:45:32
    #6
    Bu kaçıncı oluyo ben bilmiyorum.
    Her açtınızda her defasında yazıcam.
    Benim paramı ne zaman vericeksin ?
    Siteni benden 1.450 die alıp 700 yatırıp vaz geçiyosun gelmiş burada 1 milyara satıyorsun.
    Yazıklar olsun.Yöneticilerede bildirdim olayı.
  • 14-09-2007, 19:06:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eğer elinde bilgi ve belge var ise lütfen ibraz et.. herkesin konusuna aynı şeyi yapıyorsun..

    Site yöneticilerinin dikkatine.. bu 2 oluyor.. Bu şahıs elinde bilgi ve belgesiz şekilde konulara mudahale ediyor..

    Çıkmış karalama yapıyorsun? neye dayanarak?




    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kaçıncı oluyo ben bilmiyorum.
    Her açtınızda her defasında yazıcam.
    Benim paramı ne zaman vericeksin ?
    Siteni benden 1.450 die alıp 700 yatırıp vaz geçiyosun gelmiş burada 1 milyara satıyorsun.
    Yazıklar olsun.Yöneticilerede bildirdim olayı.
  • 14-09-2007, 19:09:41
    #8
    Verdinmi benim paramı bana sadece onu söyle.
    Zor durumda kalınca böyle ufak şeylere sığınmayı bırak artık.
    Sen benim paramı yatırdığını kanıtla tamam eyv. al site senin olsun.
    Herkezede ekran kaydını atarım 700 milyonu hesabıma geçtin ama gerisi ??.
    Yöneticilere zaten ben bildirdim durumu sencen önce ilgileneceklerdir.
  • 14-09-2007, 19:18:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    r10 yetkilileri..

    İpsiz sapsız şekilde ilanma 3. kez saldırı yapılmaktadır..

    Eğer bu site satışı ile ilgili bir ikilem var ise resmi belge istiyorum..

    Aksi takdirde bu şahsın konularıma müdahelesinin engellenmesini rica ediyorum...


    Forumharman.com ile ilgili alım ödeme dekontları elimdedir. Bu Şahsı da tanımıyorum. Zira ödeme yaptığım şahıs bu değildir.. Alım aylar önce yapılmış olup hiçbir pürüzü yoktur..

    Ayrıca siteyi alan arkadaşa Fatura ile YASAL olarak teslim edilecektir..

    Gereğini rica ediyorum..