Allah seni nası biliyosa oyle yapsın ramazan ayında bile bunları soyliyebiliyorsun ya ben hiç birşey demiyorum artık.
Bir insanda biraz Allah korkusu olur.
Sen kimi tanımıyosun ya.Kimden aldın siteyi ?
Ben sana bişey sordum nie cevaplamıyorsun?
Sen benim 1 milyar 450 milyonumu ödedinmi ?
Buna cevap istiyorum.
Ödeme yaptığı şahıs ben deilmişim.
Beni tanımıyomuş.
İşte senin ne olduğun buradan belli zaten.
Ödeme bana yapılmıştır.
1 milyar 450 milyon die anlaşılıp 700 milyonu yatırılıp gerisi verilmemiştir.

Konuştukça açık veriyorsun.Bence daha fazla zorlama

Şimdi dolandırmadan çarpıtmadan geçiştirmeden şu iki soruma cevap istiyorum.
1)Benim paramın hepsini yatırdınmı ?
2)Alışverişi kimin ile yaptın parayı kime yatırdın ?
Gerçi herşey ortada ama birde senin ağzından duyalım