Kime Yatırdın parayı ?
Allah seni nası biliyosa oyle yapsın ramazan ayında bile bunları soyliyebiliyorsun ya ben hiç birşey demiyorum artık.
Bir insanda biraz Allah korkusu olur.
Sen kimi tanımıyosun ya.Kimden aldın siteyi ?
Ben sana bişey sordum nie cevaplamıyorsun?


Sen benim 1 milyar 450 milyonumu ödedinmi ?


Buna cevap istiyorum.

Ödeme yaptığı şahıs ben deilmişim.
Beni tanımıyomuş.
İşte senin ne olduğun buradan belli zaten.

Ödeme bana yapılmıştır.
1 milyar 450 milyon die anlaşılıp 700 milyonu yatırılıp gerisi verilmemiştir.




Konuştukça açık veriyorsun.Bence daha fazla zorlama


Şimdi dolandırmadan çarpıtmadan geçiştirmeden şu iki soruma cevap istiyorum.


1)Benim paramın hepsini yatırdınmı ?
2)Alışverişi kimin ile yaptın parayı kime yatırdın ?

Gerçi herşey ortada ama birde senin ağzından duyalım