Eğer elinde bilgi ve belge var ise lütfen ibraz et.. herkesin konusuna aynı şeyi yapıyorsun..
Site yöneticilerinin dikkatine.. bu 2 oluyor.. Bu şahıs elinde bilgi ve belgesiz şekilde konulara mudahale ediyor..
Çıkmış karalama yapıyorsun? neye dayanarak?
Bu kaçıncı oluyo ben bilmiyorum.
Her açtınızda her defasında yazıcam.
Benim paramı ne zaman vericeksin ?
Siteni benden 1.450 die alıp 700 yatırıp vaz geçiyosun gelmiş burada 1 milyara satıyorsun.
Yazıklar olsun.Yöneticilerede bildirdim olayı.