1.450 Ytl ye anlaşıp daha sonra sadece 700 ytl yi ödeyip 750 Ytl ödemeyerek dolandırdığın halde , 2 kere R10 da konu açtın
https://www.r10.net/site-satisi/73410...-5k-forum.html ki 2 kerede banlandın.

Böyle bi dolandırıcılık yaptığın halde hala utanmadan tekrar böyle bi konu açıyorsun.Moderatörlerden ricam daha önce olduğu gibi gerekeni yapılmasıdır.

Şunu unutma TheLoft bizim o siteye emeğimiz çok fazla o yüzden o 750 Ytl yi sana haram ettik.Umarım haram nedir biliyosundur.