Konu
Satılık 4k Forum
14-09-2007, 18:45:32
#6
MeSsO_
Bu kaçıncı oluyo ben bilmiyorum.
Her açtınızda her defasında yazıcam.
Benim paramı ne zaman vericeksin ?
Siteni benden 1.450 die alıp 700 yatırıp vaz geçiyosun gelmiş burada 1 milyara satıyorsun.
Yazıklar olsun.Yöneticilerede bildirdim olayı.